Hayırcıların Çaresizliği; TTNet, Evet!

Referandum süreci başladığında Evet-Hayır hemen hayatımızın 'trend'ine girdi. Ama bu Evet'ler içinde farklı bir Evet vardı. Aylardır Evet temalı reklam yapan TTNet nam-ı diğer Türk Telekom. Türk Telekom bu reklamlara büyük önem veriyordu. Nitekim televizyonlardaki reklamlarla yetinmeyip şehirlerdeki reklam tabelalarını da kullanıyorlardı. Hatta bia ra Kızılay'ın merkezindeki binaya kocaman Evet yazmışlardı. Kısacası onların referandumla pek bi alakası yok.

CHP geçtiğimiz günlerde oy mühüründeki Evet yazısına takmış ve YSK da bunu değiştirip Tercih yapmıştı. Aynı günlerde Antalya'daki 'uyuştucuya Hayır yaşama Evet' afişleri için de basını ayağa kaldırmışlardı. Bunları küçük bir çocuk anlasa o bile hallerine güler. Ben aynı günlerde şunu önermiştim CHP'ye; TTNet'in Evet reklamlarını Anayasa Mahkemesi'ne taşıyın! O gün ben bile bu önerinin sadece tiye almak için kullanılabileceğini düşünmüştüm. CHP de öyle düşündü galiba. Ya da Türk Telekom'u karşısına almak istemedi. Ama medyamsı uzantılar boş durur mu? Emin Çölaşan'ın bugünkü yazısını alın da okuyun. ya da almayın kağıt parçasına para mı verilir :) Ben size bahsedeyim. Emin Çölaşan TTNet'in Evet reklamlarını daha yeni çıkış gibi savunuyor. Evlere Evet broşüleri dağıtıyorlar, diyor. Ve Türk Telekom'un özelleştirilmesi ile de AKP'ye vuruyor aynı zamanda.

Size sorayım. Hangimizin evine o reklam çıktığından  beri broşür geldi. Yok yani geldiyse bileyim. Bana niye göndermiyorlar diye?

Hadi onu geçtim. Ah Emin'cim AKP'ye çakmak için bula bula bunu mu buldun. Senden daha zekice şeyler bekleniyordu oysaki. Yolsuzluklardan çaksaydın, açılımdan çaksaydın, bir gün manşet yapıp unuttuğunuz şehitlerden çaksaydın, Recebim'den çaksaydın.. O kadar çok çakacak yer var ki. Sen ise gitmişsin TTNet'ten çakıyorsun.

Haline acımak bile gülünç. Bu hale kendinizi kendiniz getiriyorsunuz. Siz bu dalgalara müstehaksınız.

Komik bile olamıyorsunuz.

Rezil oldunuz (:

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger tarafından desteklenmektedir.

Takipçilerim

Hakkımda

Fotoğrafım
Ankara, Türkiye
Tüm zalimlikleri göz önüne sermeye çalışacağım bloguma hoşgeldiniz.

GosuBlogger

Arşiv